Gratis verzending vanaf € 100 (BE) en € 150 (NL) | 30 dagen bedenktijd | Veilige verzending | Snelle klantenservice - ook op zondag!

FAQ

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij verzenden onze bestellingen altijd om 18:00 uur. Als u voor dat tijdstip bestelt, wordt uw bestelling doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen geleverd, als het item op voorraad is. Pre-orders worden geleverd op de releasedatum. Als u zowel een pre-order als een voorraaditem hebt gekocht, wordt de gehele bestelling op de releasedatum bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van uw aankoopbedrag en het land waarin u woont. Voor bestellingen onder de 100 euro naar België zijn de verzendkosten 5,95 euro. Voor bestellingen onder de 150 euro naar Nederland zijn de verzendkosten 6,95 euro.

Ik wil een product in voorraad bestellen en een pre-order plaatsen, wanneer krijg ik mijn bestelling? 

U krijgt uw bestelling op de laatste datum, in dit geval de releasedatum van de pre-order.

Wanneer verzenden jullie pre-orders?

Pre-orders worden doorgaans de dag vóór de releasedatum verzonden, zodat u uw bestelling op de releasedag zelf ontvangt.

Ik heb een pre-order geplaatst en een voorradig product besteld, ik wil nu al het voorradig product ontvangen. Wat nu?

U kunt ervoor kiezen om de items in twee aparte bestellingen te plaatsen of als u al heeft betaald, kunt u ons een bericht sturen. In dat geval kunnen er verzendkosten gelden als het totaalbedrag onder de 75 euro komt.


Ik heb een bestelling geplaatst, en wil iets toevoegen, kan dit? Kan ik nog steeds een gratis verzending krijgen? 

Ja, dit is mogelijk! Stuur ons een bericht en we kunnen de bestellingen samenvoegen. Als u op die manier boven de 75 euro uitkomt, is de verzending gratis.

In welke taal zijn de producten?

De standaard taal van onze producten is Engels. Soms bieden we ook kaarten en producten in andere talen aan. Dit wordt meerdere keren vermeld in de beschrijving en titel. De taal is vaak Japans.

 Kan ik een bestelling annuleren?

U kunt een bestelling annuleren tot 17:00 uur op de dag van bestelling. Na dat tijdstip zijn we onderweg naar het distributiecentrum en is annuleren niet meer mogelijk. In dat geval moet u het product retourneren.

Ik heb net een bestelling geplaatst of heb een lopende pre-order, kan ik hieraan nog artikelen toevoegen?

Ja, u kunt ons altijd een bericht sturen voor hulp hiermee.

 Ik heb iets besteld, hoe gaat het nu in zijn werk?

  1. Je krijgt een bevestigingsmail.
  2. Je bestelling gaat rond 18:00 naar de post.
  3. Je krijgt binnen de 1 à 2 dagen je bestelling bij je thuis. 

Verzenden & Afhalen

 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

  1. Bekijk de track and trace code die je hebt ontvangen bij je bestelling.
  2. Staat het op geleverd? Vraag eens bij de buren als zij iets hebben ontvangen.
  3. Nog steeds niets? Neem contact op met PostNL.
  4. Kunnen zij je niet verder helpen, dan kun je met ons contact opnemen.

 Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Normaal gezien duurt dit 1 à 2 dagen.

Kan ik mijn pakket laten leveren bij een Pickup Punt?

Dit kan!

In welke landen leveren jullie?

België en Nederland, meer landen komen er snel aan! 

Hoe verzenden jullie mijn bestelling?

Wij verzenden de bestelling ofwel met PostNL of DpD. Wij proberen altijd de beste prijs-kwaliteit qua bezorgdienst te hebben. 

Zijn er verzendkosten (België, Nederland, Duitsland)?

Als je in een enkele bestelling meer dan 75 euro besteld is de verzending gratis. 

Retourneren

Wat kan ik doen wanneer ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

In principe moet je een beschadigd artikel weigeren bij ontvangst van de zending. Al onze producten worden onbeschadigd verstuurd, dus het probleem zit dan bij de post.

Bij een verkeerde bestelling kun je de bestelling (gratis) retourneren en de juiste bestelling ontvangen.